Individuelle løsninger

U-COM har samlet sit fokus på rådgivning, design, implementering,

service og support på IP-telefoni og netværksløsninger af flere typer.

Vores fokus er altid kunden,og de forretningsgange den enkelte kunde har. 

Med andre ord skræddersyr vi en individuel løsning.

Voice over IP

  • ​IP-telefoni løsninger der binder virksomhedens kommunikation sammen med andre lokationer og hjemmearbejdspladser 

  • ​Integration med Exchange og pressence

Skype for business/ 

Teams fra Microsoft

  • Online møder, skærmdeling, outlook, kalender, video, telefoni & chat

  • Fleksibilitet

  • Contact Center og omstillingsbord

  • Prøv en demo her

Mobil integration

  • Lad medarbejderen have fuld frihed

  • Integration med de største operatører, til fordel for kunderne

Netværk

  • Netværksløsninger der sikrer at telefoni og data fungerer optimalt

  • Netværksdesign og løsninger der understøtter virksomhedens behov

Rainbow

  • Alcatel-Lucent løsning

  • Øg teamsamarbejdet

  • Transformer din arbejdsplads til en digital arbejdsplads

  • Kontrol, sikkerhed og API

Trio

  • TRIO Contact Center

  • GDPR Manager

  • Web Client

  • Chat

  • Sociale medier

  • Vocal coach

Miralix

  • Intelligent håndtering af kundekontakt

  • Vi forbinder dig med dine kunder og gør det nemt kan give god kundeservice
    – uanset om du arbejder i receptionen, på kontoret eller på farten.

Call Centre

  • Tilpassede Call Centre

  • Høj know how og skalerbarhed

  • Effektiv kundebetjening

Headsets

​Vi samarbejder med nogle af de førende leverandører af avancerede headsets der dækker ethvert behov.

Vi tilbyder naturligvis service- og supportaftaler der understøtter

kundernes daglige forretninger.

Inden implementering vil vi i samarbejde sikre at løsningen

dækker de behov som I har til en ny løsning.